4 Temmuz 2012 Çarşamba

Rap Nasıl Yapılır ? Rap Şarkı Sözü Nasıl Yazılır-Giriş

'Rapi öğrenme' bloguma Hoşgeldiniz.

Yazım imlaya fazla dikkat eden birisi değilim.Eğer mükemmelliyetçiysen yazdıklarımın senin için faydalı olacağını düşünmüyorum.Eğer Egoluysan veya herşeyi Kötüleyen biriysen o zaman beni takip etmenin de senin için bir anlamı olmayacaktır.Ben sadece birşeyler öğrenmek istiyorum diyorsan o zaman okumaya devam edebilirsin çünkü burada 2002'den bu yana edindiğim bütün birikimimi,tecrübelerimi paylaşma niyetindeyim.Hiçbir çıkar gütmüyorum aslında bir amacım bile yok bu işe neden başladığımı bile bilmiyorum  sadece 'Forest Gump' filmindeki karakter gibi yapıyorum işte pardon benimkisi yazıyorum olacaktı :)

Rap Nasıl Yapılır ? Rapi Nasıl Yaparım ? Biliyorumki sen bu soruların cevaplarını arıyorsun.Biliyormusun senin yaşlarındayken bende bu soruların cevaplarını arıyordum :) Hatta yaşıtlarım dışarıda top oynarken veya kız peşinde koştururken ben evde dinlediğim cd'deki rapçiler gibi nasıl rap yaparıma kafa yoruyordum. Burada sana temel donanımlardan başlayıp ilk sözlerine kadar yani kendi yapacağın rap şarkılarına kadar elimden geldiğince o çok yönlü bilgi donanımını aktarmaya çalışacağım.Sana çok fazla laf salatası veya detaylı olarak felsefe yapmayacağım burada sadece seni Rapçi yapacak olan bilgiye kılavuzluk edeceğim.Rap okul veya iş hayatının yanı sıra full time kendini vermen gereken bir uğraş bunun yüzünden sadece bu işe benim gibi bütün gönlünle bağlı olacaksan başlamalısın yoksa bir iki abinden görüpte özeniyorsan hiç başlama daha iyi :)

Bu işin güzel tarafı rapi Herkes Öğrenebilir ! :)

Ben kendim profesyonel anlamda 6 senelik bir rap geçmişine ve tecrübesine sahibim ki bunları da ilerleyen safhalarda seninle paylaşacağım :) Tabikide bende bir insanım ve mükemmel değilim bunun yüzünden eğerki birşeyi yanlış açıklıyorsam veya hatalıysam uyarılmaya ve eleştirilmeye açığım :) Anlamadığın yerlerde olursa onlarıda senin için oturup daha basit bir dille anlatmaya çalışırım :)

Sana Blogumu takip etmen içinde bir tavsiyede  bulunabilirim çünkü bu blog gün geçtikçe bilgiyle büyüyecek ve yenilenecektir:)

Ben vakit buldukça senin için düzenli olarak yeni öneri ve methodlarla blogumu derinleştirmeye çalışacağım :)

İyi okumalar ! :)



Cengizhan.Turgay.Özdemir www.facebook.com/cengizhantv

2 yorum:

  1. Teşekkür moruk ben 1 abimden görüpte özendim neyse hayırlısı bakalım , Özendiğim Kişi : Sehabe , Barış Çetin .
    - Bilal Arslanoglu

    YanıtlaSil
  2. özenmeyen kişi yoktur hayata kimisi pop kimisi rap veya hip-hop a özenir bende özendim kimlere
    anıl piyancı
    ais ezhel hayata özenmeyen kişi yoktur demiştim

    YanıtlaSil